duminică , 23 septembrie 2018
Home / piese-auto / De ce sa comanzi online piese auto si accesorii pentru masina ta?

De ce sa comanzi online piese auto si accesorii pentru masina ta?

Magazinele de piese auto s-au extins din magazinele fizice catre platformele online de ecommerce ajungand astfel la o piata mult mai mare de consumatori, clienti persoane fizice sau juridice. Desigur, majoritatea magazinelor online de piese si accesorii auto sunt companii mari, cu istoric si care au facut acest pas cu ceva ani in urma si care au castigat increderea clientilor prin seriozitate si profesionalism.

UPDATE azi, 23 septembrie 2018: In curand ofertele de Black Friday la piese auto!

Piese si accesorii auto pentru masina ta

Desi inca multi clienti prefera vizita la magazinul auto, piesele auto comandate online au crescut in ultimii ani atat datorita pretului mai mic cat si datorita faptului ca oferta de piese auto este una mult mai mare si mai variata. Practic, poti gasi orice piesa sau accesoriu auto pentru orice marca de masina, de fabricatie mai noua sau mai veche.

Eu de exemplu, imi comand in fiecare an piesele pentru revizie deoarece pretul este mult mai bun decat in magazinele auto din oras si nu de putine ori le-am gasit la promotie sau cu transport gratuit. Filtrele de aer si habitaclu, uleiul motor si filtrul de ulei, filtrul de combustibil si bujiile, le comand de fiecare data de pe Autohut.ro. Sunt multi clienti care comanda online piesele si isi executa singuri mici reparatii sau lucrari in sistem DIY pentru autoturismul personal. Exista tutoriale pentru reparatii auto sau revizii la anumite piese, asa ca daca esti indemanatic si putin pasionat de „mestereala” poti sa-ti executi singur mici reparatii la masina.

Bujii auto pret redus
Bujii auto pret redus 15%

AutoHut este un magazin online de piese si accesorii auto cu pret redus, care are un istoric in spate si oameni profesionisti care te pot consilia atunci cand ai nevoie de o piesa pentru masina ta. In magazinul online gasesti piese auto pentru orice model de masina, este suficient sa selectezi marca, modelul si anul fabricatiei, iar mai apoi categoria din care face parte piesa cautata. Alege din categoriile de mai jos si gasesti instant piesa auto cautata cu toate detaliile tehnice si pretul acesteia. Mai mult, daca doresti montarea piesei intr-un service autorizat din Bucuresti, poti sa te programezi tot la ei, aici: https://www.autohut.ro/service-autoGasesti inclusiv preturile la manopera si programarea la service se face usor, doar completand cateva informatii. Poti alege operatiunea dorita din lista existenta pe site sau poti cere prin intermediul formularului alte informatii. Deci daca esti din Bucuresti, recomandarea pentru masina ta este service-ul AutoHut.

Mai mult, accum poti cauta mai usor si piesele si accesoriile auto cu caracter general sau consumabile auto dar si accesorii specifice de sezon, transport animale, biciclete sau produse pentru cosmetizare auto.

Livrarea pieselor auto cumparate online se face prin curier si se efectueaza gratuit pentru orice comanda cu valoare peste 399 lei indiferent de greutate sau numarul coletelor. In colaborare cu DPD Curier se livreaza in orice localitate din tara fara a se percepe taxe pentru kilometrii suplimentari. Pentru comenzi sub 399 lei, taxa de curierat este de 20 lei (TVA inclus).

Pachete revizie promotie

De ce sa alegi Atelierul Autohut.ro ?

– poti monta piesele in service-ul auto multimarca din Bulevardul Nicolae Grigorescu nr. 110, sector 3 (zona Piata Salajan).